Religions as brands: new perspectives on the marketization of religion and spirituality

Saved in:  
Bibliographic Details
Contributors: Usunier, Jean-Claude 1951- (Editor) ; Stolz, Jörg 1967- (Other)
Format: Print Book
Language:English
Subito Delivery Service: Order now.
Check availability: HBZ Gateway
Fernleihe:Fernleihe für die Fachinformationsdienste
Published: Farnham [u.a.] Ashgate 2014
In:Year: 2014
Reviews:Review Essay: Religion und Wirtschaft: Endlich wieder gemeinsam im Blick? (2014) (Koch, Anne, 1971 -)
Volumes / Articles:Show volumes/articles.
Series/Journal:Ashgate AHRC/ESRC religion and society series
Further subjects:B Collection of essays
B Spirituality
B Consumption (Economics)
B Markentransfer
B Branding (Marketing)
B Religion
B Religion Economic aspects
B Marketing
Online Access: Inhaltsverzeichnis (Verlag)

MARC

LEADER 00000cam a2200000 4500
001 777013045
003 DE-627
005 20240411194117.0
007 tu
008 140124s2014 xxk||||| 00| ||eng c
020 |a 9781409467557  |9 978-1-4094-6755-7 
035 |a (DE-627)777013045 
035 |a (DE-576)406066450 
035 |a (DE-599)GBV777013045 
035 |a (OCoLC)870820876 
035 |a (OCoLC)870820876 
040 |a DE-627  |b ger  |c DE-627  |e rakwb 
041 |a eng 
044 |c XA-GB  |c XD-US 
050 0 |a HB72 
084 |a 3,5  |a 0  |2 ssgn 
084 |a 3,5  |a 0  |2 ssgn 
084 |a BE 2200  |2 rvk  |0 (DE-625)rvk/10491: 
084 |a AP 17200  |2 rvk  |0 (DE-625)rvk/6999: 
084 |a BE 2260  |q OBV  |2 rvk  |0 (DE-625)rvk/10500: 
084 |a 11.05  |2 bkl 
084 |a 85.40  |2 bkl 
245 1 0 |a Religions as brands  |b new perspectives on the marketization of religion and spirituality  |c ed. by Jean-Claude Usunier; Jörg Stolz 
264 1 |a Farnham [u.a.]  |b Ashgate  |c 2014 
300 |a XIX, 256 S.  |b graph. Darst. 
336 |a Text  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a ohne Hilfsmittel zu benutzen  |b n  |2 rdamedia 
338 |a Band  |b nc  |2 rdacarrier 
490 0 |a Ashgate AHRC/ESRC religion and society series 
500 |a Includes bibliographical references and index 
601 |a Religion 
650 0 |a Religion  |x Economic aspects 
650 0 |a Branding (Marketing) 
650 0 |a Consumption (Economics) 
650 4 |a Religion 
650 4 |a Spiritualität 
650 4 |a Marketing 
650 4 |a Markentransfer 
650 4 |a Aufsatzsammlung 
700 1 |e Hrsg.  |0 (DE-588)11353227X  |0 (DE-627)476592402  |0 (DE-576)170326799  |4 edt  |a Usunier, Jean-Claude  |d 1951- 
700 1 |0 (DE-588)141956054  |0 (DE-627)632542039  |0 (DE-576)181949350  |4 oth  |a Stolz, Jörg  |d 1967- 
776 1 |z 9781409467564  |c (PDF) 
776 1 |z 9781409467571  |c (ePUB) 
787 0 8 |i Rezensiert in  |a Koch, Anne, 1971 -   |t Review Essay: Religion und Wirtschaft: Endlich wieder gemeinsam im Blick?  |d 2014  |h Online-Ressource  |w (DE-627)1523201525  |w (DE-576)453201520 
856 4 2 |u https://swbplus.bsz-bw.de/bsz406066450inh.htm  |m B:DE-576;DE-15  |q application/pdf  |v 20150408124737  |x Verlag  |3 Inhaltsverzeichnis 
935 |i Blocktest 
936 r v |a BE 2200  |b Allgemeines  |k Theologie und Religionswissenschaften  |k Religionswissenschaft  |k Systematische Religionswissenschaft (auch: Religionsphänomenologie)  |k Religion und verschiedene Lebensbereiche  |k Allgemeines  |0 (DE-627)1270718673  |0 (DE-625)rvk/10491:  |0 (DE-576)200718673 
936 r v |a AP 17200  |b Allgemeines  |k Allgemeines  |k Medien- und Kommunikationswissenschaften, Medienkulturwissenschaft, Kommunikationsdesign  |k Werbung, Propaganda  |k Allgemeines  |0 (DE-627)1270684973  |0 (DE-625)rvk/6999:  |0 (DE-576)200684973 
936 r v |a BE 2260  |b Religion und andere Lebensbereiche  |k Theologie und Religionswissenschaften  |k Religionswissenschaft  |k Systematische Religionswissenschaft (auch: Religionsphänomenologie)  |k Religion und verschiedene Lebensbereiche  |k Religion und andere Lebensbereiche  |0 (DE-627)127071872X  |0 (DE-625)rvk/10500:  |0 (DE-576)20071872X 
936 b k |a 11.05  |j Religionssoziologie  |0 (DE-627)106404202 
936 b k |a 85.40  |j Marketing  |0 (DE-627)106420143 
951 |a BO 
ACO |a 1 
ELC |b 1 
ORI |a TA-MARC-ixtheo_oa001.raw 
REL |a 1 
SPR |a 1  |t IXT  |t REL 
STA 0 0 |a Collection of essays,Marketing,Religion,Religions,Religion,Religion in literature,Spirituality,Spirituality,Spirituality in art 
STB 0 0 |a Marketing,Mercatique,Mercatique,Marketing,Recueil d'articles,Religion,Religions,Religion,Spiritualité,Spiritualité 
STC 0 0 |a Colección de artículos,ensayos,ensayos,Espiritualidad,Espiritualidad,Marketing,Religión,Religión,Religión 
STD 0 0 |a Marketing,Raccolta di saggi,Opera collettiva,Opera collettiva,Religione,Religione,Religione,Spiritualità,Spiritualità 
STE 0 0 |a 宗教,宗教,巿场营销,营销,巿场营销,灵性 
STF 0 0 |a 宗教,宗教,巿場營銷,營銷,巿場行銷,靈性 
STG 0 0 |a Coletânea de artigos,ensaios,ensaios,Espiritualidade,Espiritualidade,Marketing,Religião,Religião 
STH 0 0 |a Духовность (мотив),Духовность,Маркетинг,Религия (мотив),Религия,Сборник статей 
STI 0 0 |a Θρησκεία (μοτίβο),Θρησκεία,Μάρκετινγκ,Marketing,Πνευματικότητα (μοτίβο),Πνευματικότητα,Συλλογή δοκιμίων 
SUB |a REL 
SYE 0 0 |a Religion,Mystik,Mythologie , Religion,Mystik,Mythologie , Geistigkeit , Absatzwirtschaft,Konsumgütermarketing,Marketingpolitik,Verbrauchsgut,Verbrauchsgütermarketing,Absatzpolitik,Absatzplanung,Verkaufsplanung , Einzelbeiträge,Essays,Reader,Sammelwerk,Sammlung <Aufsatzsammlung>,Beiträge,Einzelbeiträge,Sammelwerk