Exploring student learning effectiveness in a case study of asynchronous online instruction for promoting intercultural church ministry in a Chinese–American seminary

There has been an emphasis on intercultural competency in various professional training settings in the past decade. In Christian ministry, this skillset is highly desirable, and is an important learning outcome in theological education. This research aims to explore the effectiveness of asynchronou...

Ausführliche Beschreibung

Gespeichert in:  
Bibliographische Detailangaben
VerfasserInnen: Hung, Li Alex (VerfasserIn) ; Lu, Jane I-Chen (VerfasserIn)
Medienart: Elektronisch Aufsatz
Sprache:Englisch
Verfügbarkeit prüfen: HBZ Gateway
Journals Online & Print:
Lade...
Fernleihe:Fernleihe für die Fachinformationsdienste
Veröffentlicht: Routledge, Taylor and Francis Group 2022
In: Practical theology
Jahr: 2022, Band: 15, Heft: 4, Seiten: 379-393
RelBib Classification:CD Christentum und Kultur
FB Theologiestudium
ZF Pädagogik
weitere Schlagwörter:B Theological Education
B intergenerational church ministry
B Intercultural competency
B online pedagogy
Online Zugang: Volltext (lizenzpflichtig)