Teaching Theology and Science in Context: Hermeneutics and Cultural Wisdom

The following is the text of a presentation made to an International Symposium on “Religion and Science in Dialogue: The Consequences for Religious Education,” held at the Nanzan Institute for Religion and Culture on 29–30 January 2016.

Gespeichert in:  
Bibliographische Detailangaben
1. VerfasserIn: Reynhout, Kenneth A. (VerfasserIn)
Medienart: Elektronisch Aufsatz
Sprache:Englisch
Verfügbarkeit prüfen: HBZ Gateway
Fernleihe:Fernleihe für die Fachinformationsdienste
Veröffentlicht: [publisher not identified] 2016
In: Bulletin of the Nanzan Institute for Religion & Culture
Jahr: 2016, Band: 40, Seiten: 28-43
Online Zugang: Volltext (kostenfrei)
Beschreibung
Zusammenfassung:The following is the text of a presentation made to an International Symposium on “Religion and Science in Dialogue: The Consequences for Religious Education,” held at the Nanzan Institute for Religion and Culture on 29–30 January 2016.
Enthält:Enthalten in: Nanzan Shūkyō Bunka Kenkyūjo, Bulletin of the Nanzan Institute for Religion & Culture