Enabling teachers to find their voices as leaders in the religion and worldviews community
We present the process, collaborative management, and impact of a pilot leadership programme created to help teachers of Religion and Worldviews (R&W) (We are using the phrase ‘religion and worldviews’ to reflect a change in approach advocated in the Commission on RE (2018). We use the abbreviat...
VerfasserInnen: | ; ; ; ; ; |
---|---|
Medienart: | Elektronisch Aufsatz |
Sprache: | Englisch |
Verfügbarkeit prüfen: | HBZ Gateway |
Journals Online & Print: | |
Fernleihe: | Fernleihe für die Fachinformationsdienste |
Veröffentlicht: |
Springer
2021
|
In: |
Journal of Religious Education
Jahr: 2021, Band: 69, Heft: 3, Seiten: 367-378 |
RelBib Classification: | CH Christentum und Gesellschaft NCD Politische Ethik RF Christliche Religionspädagogik; Katechetik |
weitere Schlagwörter: | B
Leadership
B Collaboration B Religion and worldviews B Teacher-development |
Online Zugang: |
Vermutlich kostenfreier Zugang Volltext (lizenzpflichtig) |