Demystifying Subjective Well‐Being of Academically At‐Risk Students: Case Study of a Chinese High School

Student subjective well‐being (SWB) is increasingly incorporated into today’s education policies and positive education movements. There is a growing interest in how well schools promote student well‐being, especially for disadvantaged students, e.g., the academically at‐risk, and which factors affe...

Ausführliche Beschreibung

Gespeichert in:  
Bibliographische Detailangaben
VerfasserInnen: Cheng, Tianjun (VerfasserIn) ; Jin, Jin (VerfasserIn) ; Chen, Junjun (VerfasserIn)
Medienart: Elektronisch Aufsatz
Sprache:Englisch
Verfügbarkeit prüfen: HBZ Gateway
Journals Online & Print:
Lade...
Fernleihe:Fernleihe für die Fachinformationsdienste
Veröffentlicht: Cogitatio Press 2021
In: Social Inclusion
Jahr: 2021, Band: 9, Heft: 4, Seiten: 36-46
weitere Schlagwörter:B China
B Inclusive Education
B subjective well‐being
B academically at‐risk students
B sociology of education
Online Zugang: Volltext (kostenfrei)
Volltext (kostenfrei)