A ‘tale of two cultures’—reflections on a dialogical study of a Jewish and a Catholic secondary school

Drawing on material gathered during case studies of a Jewish and a Catholic secondary school, I introduce a number of different stories from the staff, and students in the schools and from myself as the researcher. I argue that these can be understood as forms of dialogue in which voices can be hear...

Ausführliche Beschreibung

Gespeichert in:  
Bibliographische Detailangaben
1. VerfasserIn: Scholefield, Lynne (VerfasserIn)
Medienart: Elektronisch Aufsatz
Sprache:Englisch
Verfügbarkeit prüfen: HBZ Gateway
Journals Online & Print:
Lade...
Fernleihe:Fernleihe für die Fachinformationsdienste
Veröffentlicht: Taylor & Francis 2005
In: International journal of children's spirituality
Jahr: 2005, Band: 10, Heft: 2, Seiten: 183-191
weitere Schlagwörter:B ‘Insider and outsider views’
B Dialogue
B Jewish and Catholic secondary schools
B Story
Online Zugang: Volltext (lizenzpflichtig)