Defining integrated learning: perspectives from alumni of The Christian University in the Democratic Republic of the Congo (DRC)

This article examines the various perspectives of alumni from the Christian Bilingual University of the Congo (UCBC) on the topic of integrated learning. In this article, both an understanding and a definition of the concept of integrated learning are achieved, by analysing data obtained from the tw...

Ausführliche Beschreibung

Gespeichert in:  
Bibliographische Detailangaben
VerfasserInnen: Bunduki, Kwany Honore (VerfasserIn) ; Higgs, Leonie Gysbertha (VerfasserIn)
Medienart: Elektronisch Aufsatz
Sprache:Englisch
Verfügbarkeit prüfen: HBZ Gateway
Journals Online & Print:
Lade...
Fernleihe:Fernleihe für die Fachinformationsdienste
Veröffentlicht: South African Publ. 2016
In: Koers
Jahr: 2016, Band: 81, Heft: 2, Seiten: 1-9
RelBib Classification:FB Theologiestudium
KBN Subsahara-Afrika
ZF Pädagogik
weitere Schlagwörter:B Complete education
B Christian university
B holistic education
B Integrated learning
B Alumni
B theory and practice
Online Zugang: Volltext (kostenfrei)
Volltext (kostenfrei)