Markendifferenzierung: innovative Konzepte zur erfolgreichen Markenprofilierung

Saved in:  
Bibliographic Details
Contributors: Völckner, Franziska 1977- (Editor)
Format: Print Book
Language:German
Subito Delivery Service: Order now.
Check availability: HBZ Gateway
Fernleihe:Fernleihe für die Fachinformationsdienste
Published: Wiesbaden Gabler 2011
In:Year: 2011
Edition:1. Aufl.
Standardized Subjects / Keyword chains:B Brand name policy
Further subjects:B Collection of essays
B Brand name product
B Markenführung
Online Access: Inhaltsverzeichnis (Verlag)

MARC

LEADER 00000cam a2200000 4500
001 635187930
003 DE-627
005 20240311103915.0
007 tu
008 100915s2011 gw ||||| 00| ||ger c
015 |a 10,N37  |2 dnb 
015 |a 10,N37  |2 dnb 
016 7 |a 1006610405  |2 DE-101 
020 |a 9783834919786  |c PB. : ca. EUR 79.95  |9 978-3-8349-1978-6 
024 3 |a 9783834919786 
035 |a (DE-627)635187930 
035 |a (DE-576)331578247 
035 |a (DE-599)DNB1006610405 
035 |a (OCoLC)680676922 
035 |a (OCoLC)680676922 
040 |a DE-627  |b ger  |c DE-627  |e rakwb 
041 |a ger 
044 |c XA-DE-HE 
082 0 |a 650  |q BSZ 
082 0 |a 658.827 
082 0 4 |a 650  |q DNB 
084 |a QP 624  |2 rvk  |0 (DE-625)rvk/141914: 
084 |a 85.40  |2 bkl 
090 |a a 
245 1 0 |a Markendifferenzierung  |b innovative Konzepte zur erfolgreichen Markenprofilierung  |c Franziska Völckner ... (Hrsg.) 
250 |a 1. Aufl. 
264 1 |a Wiesbaden  |b Gabler  |c 2011 
300 |a 375 S.  |b Ill., graph. Darst. 
336 |a Text  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a ohne Hilfsmittel zu benutzen  |b n  |2 rdamedia 
338 |a Band  |b nc  |2 rdacarrier 
500 |a Literaturangaben 
583 1 |a Archivierung/Langzeitarchivierung gewährleistet  |f SLG  |z Bücherarchiv der GWV-Verlage$xXA-DE-NI  |2 pdager  |5 DE-84 
601 |a Konzeption 
650 7 |8 1.1\x  |a Markenführung  |0 (DE-627)091376270  |0 (DE-2867)19129-5  |2 stw 
650 7 |8 1.2\x  |a Markenartikel  |0 (DE-627)091376262  |0 (DE-2867)12800-1  |2 stw 
655 7 |a Aufsatzsammlung  |0 (DE-588)4143413-4  |0 (DE-627)105605727  |0 (DE-576)209726091  |2 gnd-content 
689 0 0 |d s  |0 (DE-588)4144679-3  |0 (DE-627)104813636  |0 (DE-576)209735759  |2 gnd  |a Markenpolitik 
689 0 |5 DE-101 
700 1 |e Hrsg.  |0 (DE-588)133368319  |0 (DE-627)543482901  |0 (DE-576)187270473  |4 edt  |a Völckner, Franziska  |d 1977- 
856 4 2 |u http://www.gbv.de/dms/weimar/toc/635187930_toc.pdf  |m V:DE-601  |m B:DE-Wim2  |q pdf/application  |x Verlag  |y Inhaltsverzeichnis  |3 Inhaltsverzeichnis 
935 |i sf 
935 |i Blocktest 
936 r v |a QP 624  |b Produkt- und Sortimentsgestaltung  |k Wirtschaftswissenschaften  |k Allgemeine Betriebswirtschaftslehre  |k Aufbauelemente des Unternehmens  |k Absatz  |k Einzelne absatzpolitische Instrumente  |k Produkt- und Sortimentsgestaltung  |0 (DE-627)1270742647  |0 (DE-625)rvk/141914:  |0 (DE-576)200742647 
936 b k |a 85.40  |j Marketing  |0 (DE-627)106420143 
951 |a BO 
ACO |a 1 
ELC |b 1 
ORI |a TA-MARC-ixtheo_ob001.raw 
REL |a 1 
SPR |a 1  |t IXT 
STA 0 0 |a Brand name policy,Brand name article,Marketing,Enterprise,Brand name product 
STB 0 0 |a Politique de marque,Produit de marque 
STC 0 0 |a Política de marca,Producto de marca 
STD 0 0 |a Prodotto di marca,Strategia di marca 
STE 0 0 |a 品牌策略 
STF 0 0 |a 品牌策略 
STG 0 0 |a Política de marca,Produto de marca 
STH 0 0 |a Политика марки,Фирменный товар 
STI 0 0 |a Επώνυμο προϊόν,Προϊόν μάρκας,Προϊόν που φέρει εμπορικό σήμα,Πολιτική εμπορικών σημάτων 
SUB |a REL 
SYE 0 0 |a Markenware,Markenprodukt 
SYG 0 0 |a Markenartikel,Unternehmen,Markenführung,Marke