Fundraising als gemeinschaftsorientierter Marketingansatz: eine Analyse am Beispiel des Internationalen Katholischen Missionswerkes missio

Saved in:  
Bibliographic Details
Main Author: Vellguth, Klaus 1965- (Author)
Format: Print Book
Language:German
Subito Delivery Service: Order now.
Check availability: HBZ Gateway
Fernleihe:Fernleihe für die Fachinformationsdienste
Published: Münster [u.a.] Lit 2008
In: Fundraising-Studien (5)
Year: 2008
Edition:1. Aufl.
Series/Journal:Fundraising-Studien 5
Standardized Subjects / Keyword chains:B Missio, Internationales Katholisches Missionswerk (Aachen) / Donations collection / Relationship marketing
B Missio, Internationales Katholisches Missionswerk (Munich) / Donations collection / Relationship marketing
B Non-profit organization / Donations collection / Marketing concept / Customer relationship management
Further subjects:B Relationship marketing
B Nonprofit-Marketing
B Fundraising
B Christianity
B Thesis
B Community
Online Access: Inhaltstext (Verlag)
Table of Contents