Brands of faith: marketing religion in a commercial age

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Bibliographic Details
Main Author: Einstein, Mara (Author)
Format: Print Book
Language:English
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Fernleihe:Fernleihe für die Fachinformationsdienste
Published: London [u.a.] Routledge 2008
In:Year: 2008
Reviews:Brands of Faith: Marketing Religion in a Commercial Age (2010) (Palmer, Ashley)
Series/Journal:Religion, media and culture series
Standardized Subjects / Keyword chains:B Religious organization / Recruiting campaign / Brand name policy / Marketing
Further subjects:B Church
B Religion
B Church marketing
B Religious organization
B Markenführung
B Religious Institutions Marketing
B Marketing
Online Access: Cover (Verlag)
Table of Contents

MARC

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505 8 0 |a The changing religious marketplace -- The business of religion -- Branding faith -- The course to God -- The new televangelists -- Kabbalah : marketing designer spirituality -- The politics of faith brands -- Has religious marketing gone too far? 
583 1 |a Archivierung prüfen  |c 20240324  |f DE-4165  |z 2  |2 pdager 
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856 4 2 |u http://ecx.images-amazon.com/images/I/51Hez4DfVkL._BO2,204,203,200_PIsitb-sticker-arrow-click,TopRight,35,-76_AA300_SH20_OU03_.jpg  |x Verlag  |y Cover  |3 Cover 
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STB 0 0 |a Campagne de recrutement,Communauté religieuse,Marketing,Mercatique,Mercatique,Marketing,Politique de marque,Religion,Religions,Religion,Église,Église 
STC 0 0 |a Campaña de atraer miembros,Comunidad religiosa,Iglesia,Iglesia,Marketing,Política de marca,Religión,Religión,Religión 
STD 0 0 |a Campagna soci,Chiesa,Chiesa,Comunità religiosa,Marketing,Religione,Religione,Religione,Strategia di marca 
STE 0 0 |a 品牌策略,宗教,宗教,宗教团体,巿场营销,营销,巿场营销,成员招募,会员招募,教会,教会 
STF 0 0 |a 品牌策略,宗教,宗教,宗教團體,巿場營銷,營銷,巿場行銷,成員招募,會員招募,教會,教會 
STG 0 0 |a Campanha de atrair membros,Comunidade religiosa,Igreja,Igreja,Marketing,Política de marca,Religião,Religião 
STH 0 0 |a Маркетинг,Набор членов,Политика марки,Религиозная община,Религия,Религия (мотив),Церковь (мотив),Церковь 
STI 0 0 |a Εκκλησία (μοτίβο),Εκκλησία,Εκστρατεία εγγραφής μελών,Θρησκεία,Θρησκεία (μοτίβο),Θρησκευτική κοινότητα,Μάρκετινγκ,Marketing,Πολιτική εμπορικών σημάτων 
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SYE 0 0 |a Religion,Mystik,Mythologie , Church,Christliche Kirche,Christliche Kirche , Notre-Dame-de-l'Assomption,Ste-Trinité,Sainte-Trinité,Rosenberg-Kirche , Religious community,Glaubensgemeinschaft,Religiöse Vereinigung,Scientology,Sekte,Religionsgenossenschaft,Religionsgesellschaft,Religionsgemeinschaften , Absatzwirtschaft,Konsumgütermarketing,Marketingpolitik,Verbrauchsgut,Verbrauchsgütermarketing,Absatzpolitik,Absatzplanung,Verkaufsplanung 
SYG 0 0 |a Religious community,Glaubensgemeinschaft,Religiöse Vereinigung,Scientology,Sekte,Religionsgenossenschaft,Religionsgesellschaft,Religionsgemeinschaften , Mitglied , Markenartikel,Unternehmen,Markenführung,Marke , Absatzwirtschaft,Konsumgütermarketing,Marketingpolitik,Verbrauchsgut,Verbrauchsgütermarketing,Absatzpolitik,Absatzplanung,Verkaufsplanung