Potenziale des Islam-Unterrichts: eine empirische Untersuchung zur Selbsteinschätzung muslimischer Kinder und Jugendlicher

Saved in:  
Bibliographic Details
Main Author: Güzel, Selcen ca. 21. Jh. (Author)
Corporate Author: Universität Augsburg (Degree granting institution)
Format: Print Book
Language:German
Subito Delivery Service: Order now.
Check availability: HBZ Gateway
Fernleihe:Fernleihe für die Fachinformationsdienste
Published: Baden-Baden Ergon Verlag [2022]
In: Pädagogik und Ethik (Band 13)
Year: 2022
Series/Journal:Pädagogik und Ethik Band 13
Standardized Subjects / Keyword chains:B 伊斯兰宗教课程 / 儿童 / 青少年 / 穆斯林 / 自我形象 / Problemzentriertes Interview
Further subjects:B 学位论文
Online Access: Inhaltstext (Verlag)
Inhaltsverzeichnis (Verlag)
Parallel Edition:Electronic
Description
Item Description:Literaturverzeichnis: Seite 373-408
ISBN:3956509617