A critical reflection on the Commission on Religious Education’s proposed National Entitlement to Religion and Worldviews in England and Wales
This paper responds to the Commission on Religious Education’s proposed National Entitlement to Religion and Worldviews in England and Wales. Qualitative data were collected from nine English primary Religious Education (RE) teachers to establish their responses to the proposed National Entitlement...
1. VerfasserIn: | |
---|---|
Medienart: | Elektronisch Aufsatz |
Sprache: | Englisch |
Verfügbarkeit prüfen: | HBZ Gateway |
Journals Online & Print: | |
Fernleihe: | Fernleihe für die Fachinformationsdienste |
Veröffentlicht: |
Springer
2021
|
In: |
Journal of Religious Education
Jahr: 2021, Band: 69, Heft: 3, Seiten: 311-327 |
RelBib Classification: | KBF Britische Inseln RF Christliche Religionspädagogik; Katechetik |
weitere Schlagwörter: | B
Commission on Religious Education
B Pedagogical reduction B Religion and Worldviews B Religious Education |
Online Zugang: |
Volltext (kostenfrei) |