Comparative Inclusion: What Spanish Higher Education Teachers Assert

From a critical comparative perspective (far from more naive and resolute trends) this study delves into the problematisation that comes with recognising comparative education as ‘the science of the difference’ (Nóvoa, 2018). Despite the cementation of discursive, regulatory, and normative governanc...

Ausführliche Beschreibung

Gespeichert in:  
Bibliographische Detailangaben
VerfasserInnen: Pérez‐Carbonell, Amparo (VerfasserIn) ; Ramos‐Santana, Genoveva (VerfasserIn) ; Martínez Usarralde, María Jesús (VerfasserIn)
Medienart: Elektronisch Aufsatz
Sprache:Englisch
Verfügbarkeit prüfen: HBZ Gateway
Journals Online & Print:
Lade...
Fernleihe:Fernleihe für die Fachinformationsdienste
Veröffentlicht: Cogitatio Press 2021
In: Social Inclusion
Jahr: 2021, Band: 9, Heft: 3, Seiten: 94-105
weitere Schlagwörter:B Higher Education
B Inclusion
B Teachers
B Comparative education
B Diversity
B teachers’ attitudes and values
B Spain
Online Zugang: Volltext (kostenfrei)
Volltext (kostenfrei)