The Antecedents of Customer Satisfaction and Customer - Company Identification in Enhancing Halal Restaurant Loyalty: Halal Company Identity Perspective

This study elucidates Halal company identity to predict both customer satisfaction and customer-company identification and the resultant impact on Halal restaurant loyalty. The data analysis used CFA and SEM with a total sample of 347 Halal favourite restaurant customers in Indonesia. The...

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Bibliographische Detailangaben
Nebentitel:"Islamic Tourism"
VerfasserInnen: Mursid, Ali (VerfasserIn) ; Wu, Cedric (VerfasserIn)
Medienart: Elektronisch Aufsatz
Sprache:Englisch
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Veröffentlicht: Dublin Institute of Technology 2021
In: The international journal of religious tourism and pilgrimage
Jahr: 2021, Band: 9, Heft: 1, Seiten: 83-95
normierte Schlagwort(-folgen):B Indonesien / Restaurant / Halal / Verbraucherzufriedenheit / Identifikation
RelBib Classification:AD Religionssoziologie; Religionspolitik
AG Religiöses Leben; materielle Religion
BJ Islam
KBM Asien
weitere Schlagwörter:B halal restaurant loyalty
B Customer satisfaction
B halal company identity
B customer-company identification
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