The Antecedents of Customer Satisfaction and Customer - Company Identification in Enhancing Halal Restaurant Loyalty: Halal Company Identity Perspective
This study elucidates Halal company identity to predict both customer satisfaction and customer-company identification and the resultant impact on Halal restaurant loyalty. The data analysis used CFA and SEM with a total sample of 347 Halal favourite restaurant customers in Indonesia. The...
Nebentitel: | "Islamic Tourism" |
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VerfasserInnen: | ; |
Medienart: | Elektronisch Aufsatz |
Sprache: | Englisch |
Verfügbarkeit prüfen: | HBZ Gateway |
Journals Online & Print: | |
Fernleihe: | Fernleihe für die Fachinformationsdienste |
Veröffentlicht: |
Dublin Institute of Technology
2021
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In: |
The international journal of religious tourism and pilgrimage
Jahr: 2021, Band: 9, Heft: 1, Seiten: 83-95 |
normierte Schlagwort(-folgen): | B
Indonesien
/ Restaurant
/ Halal
/ Verbraucherzufriedenheit
/ Identifikation
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RelBib Classification: | AD Religionssoziologie; Religionspolitik AG Religiöses Leben; materielle Religion BJ Islam KBM Asien |
weitere Schlagwörter: | B
halal restaurant loyalty
B Customer satisfaction B halal company identity B customer-company identification |
Online Zugang: |
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