Examining the effects of demographic characteristics on consumer spending self-control and frugality: a religiosity-based comparative study in Turkey and Bangladesh

Gespeichert in:  
Bibliographische Detailangaben
VerfasserInnen: Terzi, Hasan (VerfasserIn) ; Altunışık, Remzi (VerfasserIn) ; Batumlu, Koray (VerfasserIn) ; Tasnim, Rezwana (VerfasserIn) ; Putra, Teuku Roli Ilhamsyah (VerfasserIn)
Medienart: Elektronisch Aufsatz
Sprache:Englisch
Verfügbarkeit prüfen: HBZ Gateway
Journals Online & Print:
Lade...
Fernleihe:Fernleihe für die Fachinformationsdienste
Veröffentlicht: Inderscience 2020
In: International journal of Islamic marketing and branding
Jahr: 2020, Band: 5, Heft: 2, Seiten: 145-162
weitere Schlagwörter:B Bangladesh
B Turkey
B consumer spending self-control
B Frugality
B Aufsatz in Zeitschrift
B economic class
B Ethnocentrism
B Religiosity
Online Zugang: Volltext (lizenzpflichtig)
Volltext (lizenzpflichtig)

MARC

LEADER 00000caa a2200000 4500
001 1757948627
003 DE-627
005 20220519100523.0
007 cr uuu---uuuuu
008 210517s2020 xx |||||o 00| ||eng c
024 7 |a 10.1504/IJIMB.2020.111148  |2 doi 
035 |a (DE-627)1757948627 
035 |a (DE-599)KXP1757948627 
040 |a DE-627  |b ger  |c DE-627  |e rda 
041 |a eng 
084 |a 0  |2 ssgn 
100 1 |a Terzi, Hasan  |e VerfasserIn  |4 aut 
245 1 0 |a Examining the effects of demographic characteristics on consumer spending self-control and frugality  |b a religiosity-based comparative study in Turkey and Bangladesh  |c Hasan Terzi, Remzi Altunışık, Koray Batumlu, Rezwana Tasnim, Teuku Roli Ilhamsyah Putra 
264 1 |c 2020 
336 |a Text  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a Computermedien  |b c  |2 rdamedia 
338 |a Online-Ressource  |b cr  |2 rdacarrier 
601 |a Demographie 
650 4 |a Frugality 
650 4 |a economic class 
650 4 |a Religiosity 
650 4 |a Ethnocentrism 
650 4 |a consumer spending self-control 
650 4 |a Turkey 
650 4 |a Bangladesh 
655 4 |0 (DE-206)49  |a Aufsatz in Zeitschrift  |5 DE-206 
700 1 |a Altunışık, Remzi  |e VerfasserIn  |4 aut 
700 1 |a Batumlu, Koray  |e VerfasserIn  |4 aut 
700 1 |a Tasnim, Rezwana  |e VerfasserIn  |4 aut 
700 1 |e VerfasserIn  |0 (DE-588)1233721925  |0 (DE-627)175811343X  |4 aut  |a Putra, Teuku Roli Ilhamsyah 
773 0 8 |i Enthalten in  |t International journal of Islamic marketing and branding  |d Olney : Inderscience, 2015  |g 5(2020), 2, Seite 145-162  |h Online-Ressource  |w (DE-627)834070073  |w (DE-600)2831720-8  |w (DE-576)443510679  |x 2055-0952  |7 nnns 
773 1 8 |g volume:5  |g year:2020  |g number:2  |g pages:145-162 
856 4 0 |u https://www.inderscienceonline.com/doi/pdf/10.1504/IJIMB.2020.111148  |x Verlag  |z lizenzpflichtig 
856 4 0 |u https://doi.org/10.1504/IJIMB.2020.111148  |x Resolving-System  |z lizenzpflichtig 
936 u w |d 5  |j 2020  |e 2  |h 145-162 
951 |a AR 
ELC |a 1 
ORI |a SA-MARC-ixtheo_oa001.raw 
REL |a 1 
SUB |a REL