Religions as brands: new perspectives on the marketization of religion and spirituality

pt. 1. Introduction -- pt. 2. Marketing and branding religion and spirituality -- pt. 3. Religious and spiritual consuming -- pt. 4. Economic analyses of religious phenomena.

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Bibliographische Detailangaben
Beteiligte: Usunier, Jean-Claude 1951- (HerausgeberIn) ; Stolz, Jörg 1967- (HerausgeberIn)
Medienart: Elektronisch Buch
Sprache:Englisch
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Veröffentlicht: London New York Routledge 2016
In:Jahr: 2016
Schriftenreihe/Zeitschrift:Ashgate AHRC / ESRC religion and society series
weitere Schlagwörter:B Religions Marketing
B Consumption (Economics)
B Religion in advertising
B Religion
B Branding (Marketing)
B Spiritualität
B Markenführung
B Religion Economic aspects
B Religionsgemeinschaft
B Marketing
B Welt
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Volltext (lizenzpflichtig)
Parallele Ausgabe:Nicht-Elektronisch
Beschreibung
Zusammenfassung:pt. 1. Introduction -- pt. 2. Marketing and branding religion and spirituality -- pt. 3. Religious and spiritual consuming -- pt. 4. Economic analyses of religious phenomena.
Beschreibung:Enthält 13 Beiträge
ISBN:1315605082
Persistent identifiers:DOI: 10.4324/9781315605081