Integrative religious education in Europe: a study-of-religions approach

Theory and methodology in the academic disciplines relevant to integrative RE -- Integrative religious education in England -- Integrative religious education in Sweden -- Evaluation and conclusions.

Gespeichert in:  
Bibliographische Detailangaben
1. VerfasserIn: Alberts, Wanda (VerfasserIn)
Medienart: Elektronisch Buch
Sprache:Englisch
Subito Bestelldienst: Jetzt bestellen.
Verfügbarkeit prüfen: HBZ Gateway
Fernleihe:Fernleihe für die Fachinformationsdienste
Veröffentlicht: Berlin New York Walter De Gruyter c2007
In:Jahr: 2007
Schriftenreihe/Zeitschrift:Religion and reason v. 47
weitere Schlagwörter:B Religion in the public schools (England)
B Electronic book
B Godsdienstonderwijs
B England
B Religious education of children (Europe)
B Interkulturelle Erziehung
B Religionspedagogik
B Religious education of children
B Sweden
B Éducation religieuse
B Interreligiöses Lernen
B Europa
B Religious education of children (England)
B Religionsunterricht
B Religion in the public schools (Sweden)
B Europe
B Zweden (land)
B Religion dans les écoles publiques
B Religious education of children (Sweden)
B Interreligiöser Dialog
B Religion in the public schools
B RELIGION ; Education
B Engeland
B Religion dans les écoles publiques ; Grande-Bretagne ; Angleterre (GB)
B Religion in the public schools (Europe)
B Religionsundervisning
B Schweden
Online Zugang: Volltext (lizenzpflichtig)
Beschreibung
Zusammenfassung:Theory and methodology in the academic disciplines relevant to integrative RE -- Integrative religious education in England -- Integrative religious education in Sweden -- Evaluation and conclusions.
Beschreibung:Includes bibliographical references (p. [391]-436) and index
ISBN:3110971348