The Imagination of REA: APPRRE

In this article I strive to show how the Religious Education Association, an Association of Professors, Practitioners, and Researchers in Religious Education (REA:APPRRE) can maintain a robust sense of scope and purpose by remembering and renewing its understanding of the imagination of REA:APPRRE.

Gespeichert in:  
Bibliographische Detailangaben
1. VerfasserIn: Horell, Harold Daly 1958- (VerfasserIn)
Medienart: Elektronisch Aufsatz
Sprache:Englisch
Verfügbarkeit prüfen: HBZ Gateway
Journals Online & Print:
Lade...
Fernleihe:Fernleihe für die Fachinformationsdienste
Veröffentlicht: Routledge, Taylor & Francis Group [2016]
In: Religious education
Jahr: 2016, Band: 111, Heft: 4, Seiten: 349-365
RelBib Classification:KAJ Kirchengeschichte 1914-; neueste Zeit
KBQ Nordamerika
RF Christliche Religionspädagogik; Katechetik
Online Zugang: Volltext (Resolving-System)
Beschreibung
Zusammenfassung:In this article I strive to show how the Religious Education Association, an Association of Professors, Practitioners, and Researchers in Religious Education (REA:APPRRE) can maintain a robust sense of scope and purpose by remembering and renewing its understanding of the imagination of REA:APPRRE.
ISSN:1547-3201
Enthält:Enthalten in: Religious education
Persistent identifiers:DOI: 10.1080/00344087.2016.1199186