Tabletop games and 21st century skill practice in the undergraduate classroom

In the undergraduate classroom, tabletop games can aid both teaching and learning - especially when accompanied by debriefing exercises following gameplay. In particular, tabletop games enable undergraduate learners to practice the 21st century skills of collaboration, communication, and critical th...

Ausführliche Beschreibung

Gespeichert in:  
Bibliographische Detailangaben
1. VerfasserIn: Hayse, Mark (VerfasserIn)
Medienart: Elektronisch Aufsatz
Sprache:Englisch
Verfügbarkeit prüfen: HBZ Gateway
Journals Online & Print:
Lade...
Fernleihe:Fernleihe für die Fachinformationsdienste
Veröffentlicht: Wiley-Blackwell [2018]
In: Teaching theology and religion
Jahr: 2018, Band: 21, Heft: 4, Seiten: 288-302
RelBib Classification:FB Theologiestudium
NAA Systematische Theologie
RB Kirchliches Amt; Gemeinde
TA Geschichte
ZF Pädagogik
weitere Schlagwörter:B Critical Thinking
B Collaboration
B 21st century skills
B tabletop game studies
B debriefing
B Communication
Online Zugang: Volltext (Verlag)
Volltext (doi)