Tabletop games and 21st century skill practice in the undergraduate classroom
In the undergraduate classroom, tabletop games can aid both teaching and learning - especially when accompanied by debriefing exercises following gameplay. In particular, tabletop games enable undergraduate learners to practice the 21st century skills of collaboration, communication, and critical th...
1. VerfasserIn: | |
---|---|
Medienart: | Elektronisch Aufsatz |
Sprache: | Englisch |
Verfügbarkeit prüfen: | HBZ Gateway |
Journals Online & Print: | |
Fernleihe: | Fernleihe für die Fachinformationsdienste |
Veröffentlicht: |
Wiley-Blackwell
[2018]
|
In: |
Teaching theology and religion
Jahr: 2018, Band: 21, Heft: 4, Seiten: 288-302 |
RelBib Classification: | FB Theologiestudium NAA Systematische Theologie RB Kirchliches Amt; Gemeinde TA Geschichte ZF Pädagogik |
weitere Schlagwörter: | B
Critical Thinking
B Collaboration B 21st century skills B tabletop game studies B debriefing B Communication |
Online Zugang: |
Volltext (Verlag) Volltext (doi) |