A qualitative study of the interdisciplinary approaches to adolescent spirituality in Australian government schools
The growing body of evidence in education reveals that spirituality' as an aspect of learning is largely overlooked in government schools in Australia and consequently, there is a paucity of research investigating whether young people consider spirituality to be an important and worthwhile com...
1. VerfasserIn: | |
---|---|
Medienart: | Elektronisch Aufsatz |
Sprache: | Englisch |
Verfügbarkeit prüfen: | HBZ Gateway |
Journals Online & Print: | |
Fernleihe: | Fernleihe für die Fachinformationsdienste |
Veröffentlicht: |
Taylor & Francis
[2017]
|
In: |
International journal of children's spirituality
Jahr: 2017, Band: 22, Heft: 1, Seiten: 72-83 |
RelBib Classification: | AD Religionssoziologie; Religionspolitik AG Religiöses Leben; materielle Religion CB Christliche Existenz; Spiritualität KBS Australien; Ozeanien ZF Pädagogik |
weitere Schlagwörter: | B
Spirituality
B Secular B government schools B Interdisciplinary |
Online Zugang: |
Volltext (Verlag) |