VIEWPOINT: Hinduism and the Academy: Towards a Dialogue Between Scholar and Practitioner

Gupta articlulates a rationale as to why the position of both the academician and the practitioner are necessary for meaningful religious dialog.

Gespeichert in:  
Bibliographische Detailangaben
1. VerfasserIn: Gupta, Ravi M. 1982- (VerfasserIn)
Medienart: Elektronisch Aufsatz
Sprache:Englisch
Verfügbarkeit prüfen: HBZ Gateway
Journals Online & Print:
Lade...
Fernleihe:Fernleihe für die Fachinformationsdienste
Veröffentlicht: Univ. 2016
In: Journal of Hindu-Christian studies
Jahr: 2016, Band: 29, Seiten: 62-66
RelBib Classification:AB Religionsphilosophie; Religionskritik; Atheismus
AG Religiöses Leben; materielle Religion
BK Hinduismus, Jainismus, Sikhismus
CC Christentum und nichtchristliche Religionen; interreligiöse Beziehungen
Online Zugang: Vermutlich kostenfreier Zugang
Volltext (Verlag)
Volltext (doi)
Beschreibung
Zusammenfassung:Gupta articlulates a rationale as to why the position of both the academician and the practitioner are necessary for meaningful religious dialog.
ISSN:2164-6279
Enthält:Enthalten in: Journal of Hindu-Christian studies
Persistent identifiers:DOI: 10.7825/2164-6279.1632