VIEWPOINT: Hinduism and the Academy: Towards a Dialogue Between Scholar and Practitioner
Gupta articlulates a rationale as to why the position of both the academician and the practitioner are necessary for meaningful religious dialog.
1. VerfasserIn: | |
---|---|
Medienart: | Elektronisch Aufsatz |
Sprache: | Englisch |
Verfügbarkeit prüfen: | HBZ Gateway |
Journals Online & Print: | |
Fernleihe: | Fernleihe für die Fachinformationsdienste |
Veröffentlicht: |
Univ.
2016
|
In: |
Journal of Hindu-Christian studies
Jahr: 2016, Band: 29, Seiten: 62-66 |
RelBib Classification: | AB Religionsphilosophie; Religionskritik; Atheismus AG Religiöses Leben; materielle Religion BK Hinduismus, Jainismus, Sikhismus CC Christentum und nichtchristliche Religionen; interreligiöse Beziehungen |
Online Zugang: |
Vermutlich kostenfreier Zugang Volltext (Verlag) Volltext (doi) |
Zusammenfassung: | Gupta articlulates a rationale as to why the position of both the academician and the practitioner are necessary for meaningful religious dialog. |
---|---|
ISSN: | 2164-6279 |
Enthält: | Enthalten in: Journal of Hindu-Christian studies
|
Persistent identifiers: | DOI: 10.7825/2164-6279.1632 |