Klassiker der Religionswissenschaft modern konzipiert. Eine Alternative zu einem Referat-basierten Seminaraufbau
Competence Orientation, Backward Design, Constructive Alignment - The didactical models that are taught in teacher training courses in higher education may sound plausible in theory, but their application in the classroom often proves very time consuming. Moreover, including insights from cognitive...
Auteur principal: | |
---|---|
Collaborateurs: | |
Type de support: | Électronique Article |
Langue: | Allemand |
Vérifier la disponibilité: | HBZ Gateway |
Journals Online & Print: | |
Fernleihe: | Fernleihe für die Fachinformationsdienste |
Publié: |
[2017]
|
Dans: |
Zeitschrift für Religionskunde
Année: 2017, Volume: 5, Pages: 54-70 |
Sujets / Chaînes de mots-clés standardisés: | B
Религиоведение
/ Классик
/ Изучение религиоведения (в вузе)
/ Изучение основ науки
|
RelBib Classification: | AA Sciences des religions AH Pédagogie religieuse |
Sujets non-standardisés: | B
Классик
B Kompetenzorientierung B Seminar B Дидактика вуза B Backward Design B Constructive Alignment B Религиоведение |
Accès en ligne: |
Volltext (kostenfrei) |