Decentered online Bible instruction: How active learning enhances the study of Scripture
The field of biblical studies lends itself well to decentered online learning - a kind that uses active learning to engage primary texts and their interpretations. Not only does such an approach work well in online and hybrid formats, it more readily welcomes readings that are more contextual, const...
1. VerfasserIn: | |
---|---|
Medienart: | Elektronisch Aufsatz |
Sprache: | Englisch |
Verfügbarkeit prüfen: | HBZ Gateway |
Journals Online & Print: | |
Fernleihe: | Fernleihe für die Fachinformationsdienste |
Veröffentlicht: |
Wiley-Blackwell
[2018]
|
In: |
Teaching theology and religion
Jahr: 2018, Band: 21, Heft: 1, Seiten: 33-46 |
RelBib Classification: | FB Theologiestudium HA Bibel RH Evangelisation; christliche Medien ZF Pädagogik |
weitere Schlagwörter: | B
active learning
B decentered learning B online education B Scripture B learning community B Biblical Studies |
Online Zugang: |
Volltext (Verlag) Volltext (doi) |