Principles for Effective Asynchronous Online Instruction in Religious Studies
Asynchronous online instruction has become increasingly popular in the field of religious studies. However, despite voluminous research on online learning in general and numerous articles on online theological instruction, there has been little discussion of how to effectively design and deliver onl...
1. VerfasserIn: | |
---|---|
Medienart: | Elektronisch Aufsatz |
Sprache: | Englisch |
Verfügbarkeit prüfen: | HBZ Gateway |
Journals Online & Print: | |
Fernleihe: | Fernleihe für die Fachinformationsdienste |
Veröffentlicht: |
Wiley-Blackwell
[2017]
|
In: |
Teaching theology and religion
Jahr: 2017, Band: 20, Heft: 1, Seiten: 28-45 |
RelBib Classification: | AH Religionspädagogik RH Evangelisation; christliche Medien ZF Pädagogik |
weitere Schlagwörter: | B
Critical Thinking
B online instruction B asynchronous B best practices |
Online Zugang: |
Volltext (Verlag) Volltext (doi) |