“Changing the ‘Subject’ in Religious Studies”: Reflections upon “Learning outside the Lecture Theatre” in the Undergraduate Study of Religion

This article is based on research undertaken for a Higher Education Academy project investigating pedagogic approaches to tutor-led fieldwork in the undergraduate study of religion. It explores three categories of engaging with religion - reported, represented and lived religion - and values student...

Ausführliche Beschreibung

Gespeichert in:  
Bibliographische Detailangaben
VerfasserInnen: Gregg, Stephen E. (VerfasserIn) ; Scholefield, Lynne (VerfasserIn)
Medienart: Elektronisch Aufsatz
Sprache:Englisch
Verfügbarkeit prüfen: HBZ Gateway
Journals Online & Print:
Lade...
Fernleihe:Fernleihe für die Fachinformationsdienste
Veröffentlicht: [2014]
In: Diskus
Jahr: 2013, Band: 14, Seiten: 70-81
weitere Schlagwörter:B Fieldwork
B Lived Religion
B Religious Studies
B study visits
B reported religion
B study tours
B represented religion
B undergraduate pedagogy
Online Zugang: Volltext (doi)
Volltext (kostenfrei)