Religion in consumer society: brands, consumers, and markets

Presenting an overview of an emerging field in the study of contemporary religion, this book explores religion as both shaped by consumer culture and as shaping consumer culture. Following an introduction which critically analyses studies on consumer culture and integrates scholarship in the sociolo...

Ausführliche Beschreibung

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Bibliographische Detailangaben
Beteiligte: Gauthier, François (BeteiligteR) ; Martikainen, Tuomas (BeteiligteR)
Medienart: Elektronisch Buch
Sprache:Englisch
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Veröffentlicht: Burlington, Vt Ashgate 2013
In:Jahr: 2013
Schriftenreihe/Zeitschrift:Ashgate AHRC / ESRC religion and society series
normierte Schlagwort(-folgen):B Religion / Konsumgesellschaft / Religionssoziologie
weitere Schlagwörter:B Globalization Religious aspects
B Aufsatzsammlung
B Religion and sociology
B Konsumgesellschaft
B Religion and state History 21st century
B Religion and state
B Religion History 21st century
B Religion
B Globalisierung
B Consumption (Economics) Religious aspects
B Neoliberalism
B Consumption (Economics) Religious aspects
Online Zugang: Volltext (Aggregator)
Volltext (Verlag)
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Parallele Ausgabe:Nicht-Elektronisch
Print version: Religion in Consumer Society: Brands, Consumers and Markets
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Gauthier, François (VerfasserIn)
Taylor and Francis 2016
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Routledge, Taylor & Francis Group 2016
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