Religion in consumer society: brands, consumers, and markets
Presenting an overview of an emerging field in the study of contemporary religion, this book explores religion as both shaped by consumer culture and as shaping consumer culture. Following an introduction which critically analyses studies on consumer culture and integrates scholarship in the sociolo...
Beteiligte: | ; |
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Medienart: | Elektronisch Buch |
Sprache: | Englisch |
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Verfügbarkeit prüfen: | HBZ Gateway |
Fernleihe: | Fernleihe für die Fachinformationsdienste |
Veröffentlicht: |
Burlington, Vt
Ashgate
2013
|
In: | Jahr: 2013 |
Schriftenreihe/Zeitschrift: | Ashgate AHRC / ESRC religion and society series
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normierte Schlagwort(-folgen): | B
Religion
/ Konsumgesellschaft
/ Religionssoziologie
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weitere Schlagwörter: | B
Globalization Religious aspects
B Aufsatzsammlung B Religion and sociology B Konsumgesellschaft B Religion and state History 21st century B Religion and state B Religion History 21st century B Religion B Globalisierung B Consumption (Economics) Religious aspects B Neoliberalism B Consumption (Economics) Religious aspects |
Online Zugang: |
Volltext (Aggregator) Volltext (Verlag) Volltext (Verlag) |
Parallele Ausgabe: | Nicht-Elektronisch
Print version: Religion in Consumer Society: Brands, Consumers and Markets |
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