Communities of practice: learning, meaning, and identity
Main Author: | |
---|---|
Format: | Print Book |
Language: | English |
Subito Delivery Service: | Order now. |
Check availability: | HBZ Gateway |
Fernleihe: | Fernleihe für die Fachinformationsdienste |
Published: |
Cambridge [u.a.]
Cambridge Univ. Press
2004
|
In: | Year: 2004 |
Edition: | 1. paperback ed., repr. |
Series/Journal: | Learning in doing : social, cognitive, and computational perspectives
|
Standardized Subjects / Keyword chains: | B
Knowledge management
/ Organizational learning
/ Psychology of learning
B Social learning / Learning theory |
Further subjects: | B
Learning
Social aspects
B Learning, Psychology of |
MARC
LEADER | 00000cam a2200000 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | 496021737 | ||
003 | DE-627 | ||
005 | 20221017143055.0 | ||
007 | tu | ||
008 | 050815s2004 xxk||||| 00| ||eng c | ||
020 | |a 0521663636 |c (pbk.) |9 0-521-66363-6 | ||
020 | |a 0521430178 |c (hbk.) |9 0-521-43017-8 | ||
035 | |a (DE-627)496021737 | ||
035 | |a (DE-576)11476123X | ||
035 | |a (DE-599)GBV496021737 | ||
035 | |a (OCoLC)254507423 | ||
035 | |a (OCoLC)300734486 | ||
040 | |a DE-627 |b ger |c DE-627 |e rakwb | ||
041 | |a eng | ||
044 | |c XA-GB |c XD-US | ||
082 | 0 | |a 153.15 | |
084 | |a DF 9000 |2 rvk |0 (DE-625)rvk/19551:761 | ||
084 | |a QP 342 |q OBV |2 rvk |0 (DE-625)rvk/141863: | ||
084 | |a DF 2000 |2 rvk |0 (DE-625)rvk/19539:761 | ||
084 | |a BQ 7345 |2 rvk |0 (DE-625)rvk/15606: | ||
084 | |a 77.63 |2 bkl | ||
084 | |a 77.34 |2 bkl | ||
100 | 1 | |0 (DE-588)172447453 |0 (DE-627)697387100 |0 (DE-576)165067934 |4 aut |a Wenger-Trayner, Étienne |d 1952- | |
109 | |a Wenger-Trayner, Étienne 1952- |a Wenger, Étienne 1952- |a Trayner, Étienne Wenger- 1952- | ||
245 | 1 | 0 | |a Communities of practice |b learning, meaning, and identity |c Etienne Wenger |
250 | |a 1. paperback ed., repr. | ||
264 | 1 | |a Cambridge [u.a.] |b Cambridge Univ. Press |c 2004 | |
300 | |a XV, 318 S |b graph. Darst |c 23cm | ||
336 | |a Text |b txt |2 rdacontent | ||
337 | |a ohne Hilfsmittel zu benutzen |b n |2 rdamedia | ||
338 | |a Band |b nc |2 rdacarrier | ||
490 | 0 | |a Learning in doing : social, cognitive, and computational perspectives | |
500 | |a Originally published: 1998 | ||
505 | 8 | 0 | |a Literaturverz. S. [301] - 307 |
583 | 1 | |a Archivierung prüfen |c 20200919 |f DE-640 |z 1 |2 pdager | |
650 | 4 | |a Learning, Psychology of | |
650 | 4 | |a Learning |x Social aspects | |
689 | 0 | 0 | |d s |0 (DE-588)4561842-2 |0 (DE-627)305123661 |0 (DE-576)213728397 |2 gnd |a Wissensmanagement |
689 | 0 | 1 | |d s |0 (DE-588)4198012-8 |0 (DE-627)105192058 |0 (DE-576)21011908X |2 gnd |a Organisatorisches Lernen |
689 | 0 | 2 | |d s |0 (DE-588)4074166-7 |0 (DE-627)106090550 |0 (DE-576)209192763 |2 gnd |a Lernpsychologie |
689 | 0 | |5 (DE-627) | |
689 | 1 | 0 | |d s |0 (DE-588)4055760-1 |0 (DE-627)106156926 |0 (DE-576)209115270 |2 gnd |a Soziales Lernen |
689 | 1 | 1 | |d s |0 (DE-588)4114402-8 |0 (DE-627)105822450 |0 (DE-576)209484322 |2 gnd |a Lerntheorie |
689 | 1 | |5 (DE-627) | |
935 | |a mteo | ||
935 | |i Blocktest | ||
936 | r | v | |a DF 9000 |b Allgemeines und Deutschland |k Systematische Pädagogik |k Sozialisation, Soziales Lernen |k Allgemeines und Deutschland |0 (DE-627)1270721844 |0 (DE-625)rvk/19551:761 |0 (DE-576)200721844 |
936 | r | v | |a QP 342 |b Soziologische und psychologische Aspekte |k Allgemeine Betriebswirtschaftslehre |k Unternehmensführung |k Organisation |k Soziologische und psychologische Aspekte |0 (DE-627)1271357356 |0 (DE-625)rvk/141863: |0 (DE-576)201357356 |
936 | r | v | |a DF 2000 |b Allgemeines und Deutschland |k Systematische Pädagogik |k Wissenschaftstheorie, Forschungsmethoden, Allgemeine Grundlagen sozialwissenschaftlicher Forschung |k Wissenschaftstheorie, Forschungsmethoden (allgemein). Allgemeine Grundlagen sozialwissenschaftlicher Forschung |k Allgemeines und Deutschland |0 (DE-627)1270714481 |0 (DE-625)rvk/19539:761 |0 (DE-576)200714481 |
936 | r | v | |a BQ 7345 |b Pädagogik allgemein |k Evangelische Praktische Theologie |k Katechetik, Religionspädagogik, Gemeindepädagogik |k Religionspädagogik |k Pädagogik allgemein |0 (DE-627)1272623610 |0 (DE-625)rvk/15606: |0 (DE-576)202623610 |
936 | b | k | |a 77.63 |j Soziale Interaktion |j soziale Beziehungen |0 (DE-627)106423460 |
936 | b | k | |a 77.34 |j Lernpsychologie |0 (DE-627)106408348 |
951 | |a BO | ||
ELC | |b 1 | ||
ORI | |a SA-MARC-ixtheo_oa001.raw | ||
REL | |a 1 | ||
STA | 0 | 0 | |a Knowledge management,Learning theory,Learning,Organizational learning,Institutional learning,Psychology of learning,Social learning |
STB | 0 | 0 | |a Apprentissage organisationnel,Apprentissage social,Gestion des connaissances,Gestion du savoir,Gestion du savoir,Psychologie de l'apprentissage,Théorie de l'apprentissage |
STC | 0 | 0 | |a Aprendizaje organizativo,Aprendizaje social,Gestión del saber,Psicología de aprendizaje,Teoría del aprendizaje |
STD | 0 | 0 | |a Apprendimento organizzativo,Apprendimento sociale,Gestione del sapere,Gestione della conoscenza,Gestione della conoscenza,Psicologia dell'apprendimento,Teoria dell'apprendimento |
STE | 0 | 0 | |a 学习心理学,学习理论,知识管理,社会学习,组织学习 |
STF | 0 | 0 | |a 學習心理學,學習理論,知識管理,社會學習,組織學習 |
STG | 0 | 0 | |a Aprendizagem organizativa,Aprendizagem social,Gestão do saber,Psicologia da aprendizagem,Teoria da aprendizagem |
STH | 0 | 0 | |a Менеджмент знаний,Организационное обучение,Психология обучения,Социальное обучение,Теория обучения |
STI | 0 | 0 | |a Διαχείριση της γνώσης,Θεωρία μάθησης,Κοινωνική μάθηση,Οργανωτική μάθηση,Ψυχολογία της μάθησης |
SUB | |a REL | ||
SYG | 0 | 0 | |a Wissen,Knowledge Management,Internes Wissensmanagement,Betriebliches Wissensmanagement , Institutionelles Lernen,Organisationales Lernen,Organisationslernen,Lernende Organisation , Lernen , Lernen |