Medien - Markt - Moral: vom ganz wirklichen, fiktiven und virtuellen Leben

Saved in:  
Bibliographic Details
Contributors: Jacobi, Reinhold (Editor)
Format: Print Book
Language:German
Subito Delivery Service: Order now.
Check availability: HBZ Gateway
Fernleihe:Fernleihe für die Fachinformationsdienste
Published: Freiburg Basel Wien Herder 2001
In:Year: 2001
Reviews:Medien - Markt - Moral. Vom ganz wirklichen, fiktiven und virtuellen Leben. Hrsg. von R. Jacobi unter Mitarb. von D. Hober u. M. Kopp (2003) (Thomas, Günter)
Standardized Subjects / Keyword chains:B Mass media / Christian ethics
B Catholic church
B New media
B Church publicity work
Further subjects:B Collection of essays
B Mass Media Religious aspects
B Mass Media Religious aspects Catholic Church

MARC

LEADER 00000cam a2200000 4500
001 325794847
003 DE-627
005 20231017001303.0
007 tu
008 010301s2001 gw ||||| 00| ||ger c
015 |a 01,N11,0065  |2 dnb 
015 |a 01,A33,0250  |2 dnb 
016 7 |a 960222405  |2 DE-101 
020 |a 3451275732  |9 3-451-27573-2 
035 |a (DE-627)325794847 
035 |a (DE-576)089421663 
035 |a (DE-599)GBV325794847 
035 |a (OCoLC)248329786 
035 |a (OCoLC)50811149 
035 |a (AT-OBV)AC03111786 
040 |a DE-627  |b ger  |c DE-627  |e rakwb 
041 |a ger 
044 |c XA-DE  |c XA-CH  |c XA-AT 
050 0 |a P94 
082 0 |a 302.23  |q BSZ 
084 |a 12  |2 sdnb 
084 |a 3,5  |2 ssgn 
084 |a 3,5  |a 1  |2 ssgn 
084 |a AP 12400  |2 rvk  |0 (DE-625)rvk/6862: 
084 |a BK 7600  |2 rvk  |0 (DE-625)rvk/11960: 
084 |a BL 9700  |2 rvk  |0 (DE-625)rvk/12400: 
084 |a 05.30  |2 bkl 
084 |a 08.38  |2 bkl 
090 |a a 
191 |a 1 
245 1 0 |a Medien - Markt - Moral  |b vom ganz wirklichen, fiktiven und virtuellen Leben  |c hrsg. von Reinhold Jacobi ... 
264 1 |a Freiburg  |a Basel  |a Wien  |b Herder  |c 2001 
300 |a 214 S  |c 24 cm 
336 |a Text  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a ohne Hilfsmittel zu benutzen  |b n  |2 rdamedia 
338 |a Band  |b nc  |2 rdacarrier 
583 1 |a Archivierung/Langzeitarchivierung gewährleistet  |f PEBW  |2 pdager  |5 DE-31 
583 1 |a Archivierung/Langzeitarchivierung gewährleistet  |f SSG  |2 pdager  |5 DE-21 
601 |a Wirklichkeit 
650 0 |a Mass Media  |x Religious aspects 
650 0 |a Mass Media  |x Religious aspects  |x Catholic Church 
655 7 |a Aufsatzsammlung  |0 (DE-588)4143413-4  |0 (DE-627)105605727  |0 (DE-576)209726091  |2 gnd-content 
689 0 0 |d s  |0 (DE-588)4037877-9  |0 (DE-627)106235079  |0 (DE-576)209027029  |2 gnd  |a Massenmedien 
689 0 1 |d s  |0 (DE-588)4069994-8  |0 (DE-627)106101706  |0 (DE-576)209178884  |2 gnd  |a Christliche Ethik 
689 0 |5 DE-101 
689 1 0 |d b  |0 (DE-588)2009545-4  |0 (DE-627)101659261  |0 (DE-576)191644501  |2 gnd  |a Katholische Kirche 
689 1 |5 DE-101 
689 2 0 |d s  |0 (DE-588)4196910-8  |0 (DE-627)104456221  |0 (DE-576)210111151  |2 gnd  |a Neue Medien 
689 2 |5 DE-101 
689 3 0 |d s  |0 (DE-588)4030807-8  |0 (DE-627)10626866X  |0 (DE-576)208989072  |2 gnd  |a Kirchliche Öffentlichkeitsarbeit 
689 3 |5 DE-101 
700 1 |a Jacobi, Reinhold  |e Hrsg.  |4 edt 
787 0 8 |i Rezensiert in  |a Thomas, Günter  |t Medien - Markt - Moral. Vom ganz wirklichen, fiktiven und virtuellen Leben. Hrsg. von R. Jacobi unter Mitarb. von D. Hober u. M. Kopp  |d 2003  |w (DE-627)1797919458 
889 |w (DE-627)1774116111 
935 |a mteo 
935 |i sf 
935 |i Blocktest 
936 r v |a AP 12400  |b Publizistikwissenschaft  |k Allgemeines  |k Medien- und Kommunikationswissenschaften, Medienkulturwissenschaft, Kommunikationsdesign  |k Organisationsform, Beruf, Forschung  |k Publizistikwissenschaft  |0 (DE-627)1270684124  |0 (DE-625)rvk/6862:  |0 (DE-576)200684124 
936 r v |a BK 7600  |b Ethik der Informationsmedien (Publikationsmittel, Öffentliche Meinung, Film, Fernsehen)  |k Theologie und Religionswissenschaften  |k Theologische Ethik/Moraltheologie  |k Spezielle Moraltheologie/Spezielle Ethik  |k Verantwortung für die geistigen Güter  |k Ethik der Informationsmedien (Publikationsmittel, Öffentliche Meinung, Film, Fernsehen)  |0 (DE-627)1270725734  |0 (DE-625)rvk/11960:  |0 (DE-576)200725734 
936 r v |a BL 9700  |b Film, Funk, Fernsehen  |k Theologie und Religionswissenschaften  |k Christliche Gesellschaftslehre  |k Gesellschaftsformende, kulturelle Faktoren  |k Film, Funk, Fernsehen  |0 (DE-627)1270730258  |0 (DE-625)rvk/12400:  |0 (DE-576)200730258 
936 b k |a 05.30  |j Massenkommunikation  |j Massenmedien: Allgemeines  |0 (DE-627)106415131 
936 b k |a 08.38  |j Ethik  |0 (DE-627)10640265X 
951 |a BO 
ACO |a 1 
ELC |b 1 
ITA |a 1  |t 1 
LOK |0 000 xxxxxcx a22 zn 4500 
LOK |0 001 3192174455 
LOK |0 003 DE-627 
LOK |0 004 325794847 
LOK |0 005 20020612000000 
LOK |0 008 020612||||||||||||||||ger||||||| 
LOK |0 040   |a DE-21  |c DE-627  |d DE-21 
LOK |0 852   |a DE-21 
LOK |0 852 1  |c 42 A 5017  |9 00 
LOK |0 935   |a theo 
LOK |0 936ln  |a t5.2 
LOK |0 000 xxxxxcx a22 zn 4500 
LOK |0 001 4492064796 
LOK |0 003 DE-627 
LOK |0 004 325794847 
LOK |0 005 20240227152052 
LOK |0 008 240227||||||||||||||||ger||||||| 
LOK |0 040   |a DE-Tue135  |c DE-627  |d DE-Tue135 
LOK |0 092   |o n 
LOK |0 852   |a DE-Tue135 
LOK |0 852 1  |9 00 
LOK |0 935   |a RFBW  |a bips 
ORI |a TA-MARC-ixtheoa001.raw 
REF |a Kirchliche Medienarbeit,Kirchliche Medienpolitik,Medienarbeit,Medienethik 
REL |a 1 
STA 0 0 |a Catholic church,Catholic Church,Catholic Church,Former pilgrimage church Saint Ottilia,Christian ethics,Christian ethics,Ethics,Church publicity work,Publicity work,Church,Advertising,Church public relations,Mass media,Mass media,New media,Digital media 
STB 0 0 |a Médias,Médias de masse,Médias de masse,Médias,Nouveaux médias,Relations publiques des Églises,Église catholique,Église catholique,Éthique chrétienne 
STC 0 0 |a Medios de comunicación de masa,Movimiento juvenil católico,Nuevos medios digitales,Relaciones púbicas eclesiales,Ética cristiana 
STD 0 0 |a Chiesa cattolica,Etica cristiana,Mass media,Mezzi di comunicazione di massa,Mezzi di comunicazione di massa,Nuovi media,Media digitali,Media digitali,Pubbliche relazioni della Chiesa,Pubbliche relazioni ecclesiastiche,Pubbliche relazioni ecclesiastiche 
STE 0 0 |a 基督教伦理,大众传媒,大众媒体,天主教会,罗马公教,教会公共关系,教会宣传工作,新媒体 
STF 0 0 |a 基督教倫理,大眾傳媒,大眾媒體,天主教會,羅馬公教,教會公共關系,教會宣傳工作,新媒體 
STG 0 0 |a Igreja católica,Meios de comunicação de massa,Novos meios digitais,Relações púbicas eclesiais,Ética cristã 
STH 0 0 |a Католическая церковь (мотив),Новые медиа,Средства массовой информации,Христианская этика,Церковная работа с общественностью 
STI 0 0 |a Δημόσιες σχέσεις της Εκκλησίας,Καθολική Εκκλησία (μοτίβο),Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης,ΜΜΕ,Μέσα Μαζικής Επικοινωνίας,Νέα Μέσα,Ψηφιακά Μέσα,Χριστιανική ηθική 
SUB |a REL 
SYG 0 0 |a Massenkommunikationsmittel,Kommunikation - Massenmedien,Massenkommunikationsmittel,Massenmedium , Christliche Moral , Katolikus Egyház,RCC,Katoličeskaj Cerkovʹ,Katoličke Cerkve,Katolska Cyrkej,Katolske Kirke,Ecclesia Catholica,Igreja Católica,Römisch-Katholische Kirche,Katholikē Ekklēsia,Catholic Church,Roman Catholic Church,Eglise Catholique,Eglise Catholique Romaine,Chiesa Cattolica,Katholieke Kerk,Iglesia Católica,Katolické Církve,Kościoł Katolicki,Katoličke Crkve,Eglise catholique romaine,Chiesa cattolica romana,Roman catholic Church,Eglise catholique,Römische Kirche , Eglise catholique,Roman Catholic Church,Catholic Church , Ehemalige Wallfahrtskirche Sankt Ottilia , Digitale Medien , Kirche