“I Never Would Have Talked to This Person”: The Power of an Assignment to Encourage Engagement
First-Year Seminars (FYS) are a high-impact practice (Keup & Young, 2018; Skipper, 2017). However, outcomes of pedagogical approaches linked to those seminars have not been as well researched. An expectation of Christian higher education is to consider what kind of spiritual and personal formati...
1. VerfasserIn: | |
---|---|
Medienart: | Elektronisch Aufsatz |
Sprache: | Englisch |
Verfügbarkeit prüfen: | HBZ Gateway |
Journals Online & Print: | |
Fernleihe: | Fernleihe für die Fachinformationsdienste |
Veröffentlicht: |
Taylor & Francis
2023
|
In: |
Christian higher education
Jahr: 2023, Band: 22, Heft: 3/4, Seiten: 212-230 |
RelBib Classification: | CF Christentum und Wissenschaft ZF Pädagogik |
weitere Schlagwörter: | B
faith formation
B meaningful engagement B first-year students B Diversity B Empathy |
Online Zugang: |
Volltext (lizenzpflichtig) |