“I Never Would Have Talked to This Person”: The Power of an Assignment to Encourage Engagement

First-Year Seminars (FYS) are a high-impact practice (Keup & Young, 2018; Skipper, 2017). However, outcomes of pedagogical approaches linked to those seminars have not been as well researched. An expectation of Christian higher education is to consider what kind of spiritual and personal formati...

Ausführliche Beschreibung

Gespeichert in:  
Bibliographische Detailangaben
1. VerfasserIn: Everett, Marcia K. (VerfasserIn)
Medienart: Elektronisch Aufsatz
Sprache:Englisch
Verfügbarkeit prüfen: HBZ Gateway
Journals Online & Print:
Lade...
Fernleihe:Fernleihe für die Fachinformationsdienste
Veröffentlicht: Taylor & Francis 2023
In: Christian higher education
Jahr: 2023, Band: 22, Heft: 3/4, Seiten: 212-230
RelBib Classification:CF Christentum und Wissenschaft
ZF Pädagogik
weitere Schlagwörter:B faith formation
B meaningful engagement
B first-year students
B Diversity
B Empathy
Online Zugang: Volltext (lizenzpflichtig)