A Study Into Marketing Strategies for Promoting Cultural and Creative Products of Emperor Qinshihuang’s Mausoleum Site Museum in New Era

China’s booming economy and the growing demand of urban middle class are creating a favorable situation for the development of domestic cultural and creative industry. The consumption pattern has changed and families spend more outlay on cultural products and services. Within this flourishing indust...

Ausführliche Beschreibung

Gespeichert in:  
Bibliographische Detailangaben
1. VerfasserIn: Yu, Xin (VerfasserIn)
Medienart: Elektronisch Aufsatz
Sprache:Englisch
Verfügbarkeit prüfen: HBZ Gateway
Journals Online & Print:
Lade...
Fernleihe:Fernleihe für die Fachinformationsdienste
Veröffentlicht: David Publishing Company 2020
In: Cultural and religious studies
Jahr: 2020, Band: 8, Heft: 1, Seiten: 53-59
weitere Schlagwörter:B cultural and creative products
B Emperor Qinshihuang’s Mausoleum Site Museum
B STP
Online Zugang: Volltext (lizenzpflichtig)
Volltext (lizenzpflichtig)