Teaching Comparative Religion: Problems of Subjectivity

No student doing a math course has their ‘own’ math; whereas the student of religion is likely to have their own religion, or a position in relation to religion, such as agnosticism or atheism. Designing and teaching the comparative religion course at Richmond, the American International University...

Ausführliche Beschreibung

Gespeichert in:  
Bibliographische Detailangaben
1. VerfasserIn: Earl, James (VerfasserIn)
Medienart: Elektronisch Aufsatz
Sprache:Englisch
Verfügbarkeit prüfen: HBZ Gateway
Journals Online & Print:
Lade...
Fernleihe:Fernleihe für die Fachinformationsdienste
Veröffentlicht: Common Ground Publishing 2012
In: The international journal of religion and spirituality in society
Jahr: 2012, Band: 1, Heft: 4, Seiten: 115-122
weitere Schlagwörter:B Ethics
B Pedagogy
B Ontology
B Subjectivity
B Practice
B Comparative
B Existentialism
B Teaching
Online Zugang: Volltext (lizenzpflichtig)
Volltext (lizenzpflichtig)