Constructing the Informal Curriculum of Islamic Schools in Australia: Contribution of Contextual Factors and Stakeholder Experiences

As a controversial schooling system, critical analysis of the informal curriculum of Islamic schools in Australia is timely for dispelling assertions and counter-assertions with evidence. This project employed a collective case study methodology to understand how broader contextual factors—that is,...

Ausführliche Beschreibung

Gespeichert in:  
Bibliographische Detailangaben
1. VerfasserIn: Ghamra-Oui, Nada (VerfasserIn)
Medienart: Elektronisch Aufsatz
Sprache:Englisch
Verfügbarkeit prüfen: HBZ Gateway
Journals Online & Print:
Lade...
Fernleihe:Fernleihe für die Fachinformationsdienste
Veröffentlicht: Routledge, part of the Taylor & Francis Group 2022
In: Journal of Muslim minority affairs
Jahr: 2022, Band: 42, Heft: 3, Seiten: 291-307
weitere Schlagwörter:B Justice
B informal curriculum
B Belonging
B Islamic schools
B Islamophobia
Online Zugang: Volltext (lizenzpflichtig)