Creating metacognitive environments in primary school RE classrooms

Recent reports on Religious Education (RE) in England and Wales highlight the need for guidance on pedagogy and learning. The RE-flect project addressed this by promoting the creation of metacognitively oriented learning environments in primary school RE classrooms. Six primary school teachers and 1...

Ausführliche Beschreibung

Gespeichert in:  
Bibliographische Detailangaben
VerfasserInnen: Larkin, Shirley (VerfasserIn) ; Freathy, Rob (VerfasserIn) ; Walshe, Karen (VerfasserIn) ; Doney, Jonathan (VerfasserIn)
Medienart: Elektronisch Aufsatz
Sprache:Englisch
Verfügbarkeit prüfen: HBZ Gateway
Journals Online & Print:
Lade...
Fernleihe:Fernleihe für die Fachinformationsdienste
Veröffentlicht: Routledge 2014
In: Journal of beliefs and values
Jahr: 2014, Band: 35, Heft: 2, Seiten: 175-186
weitere Schlagwörter:B Worldviews
B Pedagogy
B Religious Education
B Metacognition
Online Zugang: Vermutlich kostenfreier Zugang
Volltext (lizenzpflichtig)