Learning from the Mediators: How Student Affairs Staff at Christian Colleges Combine Care and Conviction in Their Responses to LGBTQ+ Students

The relationship between faith-based institutions and students who identify as LGBTQ+ has attracted considerable attention of late. Most of this scholarly attention, however, has focused upon the students themselves. In this article, we examine the contemporary experience of 371 student affairs lead...

Ausführliche Beschreibung

Gespeichert in:  
Bibliographische Detailangaben
VerfasserInnen: Glanzer, Perry L. (VerfasserIn) ; Graber, Britney N. (VerfasserIn) ; Cockle, Theodore F. (VerfasserIn)
Medienart: Elektronisch Aufsatz
Sprache:Englisch
Verfügbarkeit prüfen: HBZ Gateway
Journals Online & Print:
Lade...
Fernleihe:Fernleihe für die Fachinformationsdienste
Veröffentlicht: Taylor & Francis 2022
In: Christian higher education
Jahr: 2022, Band: 21, Heft: 4, Seiten: 300-325
RelBib Classification:AD Religionssoziologie; Religionspolitik
CF Christentum und Wissenschaft
NCF Sexualethik
weitere Schlagwörter:B Sexuality
B student affairs
B Christian colleges
B LGBTQ+
Online Zugang: Volltext (lizenzpflichtig)