UK Graduate Education in the Time of COVID-19

The Buzz examines scholarly topics in light of present-day concerns and challenges. This edition centers on the unique challenges of graduate education as a result of the restrictions of COVD-19. In issue 50.1 we heard from scholars working within the context of the US. In this issue, Suzanne Owen o...

Ausführliche Beschreibung

Gespeichert in:  
Bibliographische Detailangaben
1. VerfasserIn: Owen, Suzanne 1965- (VerfasserIn)
Medienart: Elektronisch Aufsatz
Sprache:Englisch
Verfügbarkeit prüfen: HBZ Gateway
Journals Online & Print:
Lade...
Fernleihe:Fernleihe für die Fachinformationsdienste
Veröffentlicht: Equinox 2021
In: Bulletin for the study of religion
Jahr: 2021, Band: 50, Heft: 3, Seiten: 86-87
normierte Schlagwort(-folgen):B Großbritannien / Hochschulunterricht / COVID-19 / Pandemie
RelBib Classification:AH Religionspädagogik
KBF Britische Inseln
ZF Pädagogik
weitere Schlagwörter:B Higher Education
B Religious Studies
B United Kingdom
B Academia
B graduate school
B Mentoring
Online Zugang: Volltext (lizenzpflichtig)
Volltext (lizenzpflichtig)
Beschreibung
Zusammenfassung:The Buzz examines scholarly topics in light of present-day concerns and challenges. This edition centers on the unique challenges of graduate education as a result of the restrictions of COVD-19. In issue 50.1 we heard from scholars working within the context of the US. In this issue, Suzanne Owen of Leeds Trinity University and the Bulletin Advisory Board offers a brief look at the situation in the UK.
ISSN:2041-1871
Enthält:Enthalten in: Bulletin for the study of religion
Persistent identifiers:DOI: 10.1558/bsor.21128