Analysis of spiritual awareness in heavenly gifts curriculum of second grade elementary schools in Iran

Spiritual self-awareness is defined as a person’s knowledge and awareness of all human capacities, namely innate and God-given talents, which is meant to understand the existence of God, to communicate with God, creation and nature, as well as to achieve faith and belief in purposefulness and immort...

Ausführliche Beschreibung

Gespeichert in:  
Bibliographische Detailangaben
VerfasserInnen: Saadatzadeh, Somayeh (VerfasserIn) ; Nateghi, Faezeh (VerfasserIn) ; Seifi, Mohammad (VerfasserIn) ; Jalalvandi, Mahnaz (VerfasserIn)
Medienart: Elektronisch Aufsatz
Sprache:Englisch
Verfügbarkeit prüfen: HBZ Gateway
Journals Online & Print:
Lade...
Fernleihe:Fernleihe für die Fachinformationsdienste
Veröffentlicht: Taylor & Francis 2022
In: International journal of children's spirituality
Jahr: 2022, Band: 27, Heft: 1, Seiten: 41-73
RelBib Classification:AG Religiöses Leben; materielle Religion
AH Religionspädagogik
KBL Naher Osten; Nordafrika
weitere Schlagwörter:B spiritual behaviours
B Spiritual self-awareness
B moral values
B spiritual beliefs
B heavenly gifts curriculum
Online Zugang: Volltext (lizenzpflichtig)