Into the deep: a quantitative analysis of teacher ratings of the development and implementation of a trial religious education curriculum

The Scriptural metaphor, ‘Into the Deep’, characterises a trial Religious Education curriculum within a Catholic diocese of Australia. Teacher developers (n = 40) and teacher implementers (n = 85) from 37 schools responded to the influence of six Religious Education Development Principles (REDP), an...

Ausführliche Beschreibung

Gespeichert in:  
Bibliographische Detailangaben
VerfasserInnen: Sultmann, William (VerfasserIn) ; Lamb, Janeen (VerfasserIn) ; Hall, David (VerfasserIn) ; Borg, Gary (VerfasserIn)
Medienart: Elektronisch Aufsatz
Sprache:Englisch
Verfügbarkeit prüfen: HBZ Gateway
Journals Online & Print:
Lade...
Fernleihe:Fernleihe für die Fachinformationsdienste
Veröffentlicht: [publisher not identified] 2022
In: British Journal of religious education
Jahr: 2022, Band: 44, Heft: 1, Seiten: 26-37
weitere Schlagwörter:B School
B Religious Education
B trial curriculum
B teacher evaluation
Online Zugang: Volltext (lizenzpflichtig)