Digital religion: understanding religious practice in digital media

"This book offers a critical and systematic survey of the study of religion and digital media. It covers religious engagement with a wide range of digital media forms and highlights examples of new media engagement in all five of the major world religions. From mobile apps and video games to vi...

Ausführliche Beschreibung

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Bibliographische Detailangaben
Beteiligte: Campbell, Heidi 1970- (HerausgeberIn) ; Tsuria, Ruth (HerausgeberIn)
Medienart: Elektronisch Buch
Sprache:Englisch
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Veröffentlicht: London New York Routledge, Taylor & Francis Group 2022
In:Jahr: 2022
Ausgabe:2nd edition
normierte Schlagwort(-folgen):B Religion / Neue Medien / Religiosität / Religionswissenschaft
weitere Schlagwörter:B Aufsatzsammlung
B Mass media in religion
B Mass Media Religious aspects
B RELIGION / General
B Digital Media Religious aspects
Online Zugang: Inhaltsverzeichnis
Klappentext
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Parallele Ausgabe:Elektronisch
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Campbell, Heidi A. (VerfasserIn)
Taylor & Francis Group 2021
Elektronisch Buch
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