“From Charity to Classroom Co-Learning: Togetherness in the Spirit as a Model for Experiential Education with People with Disabilities”

Reflecting on our experience as educators in a semester long “Disability and Christian Ministry” mini-course with ministerial students from Princeton Theological Seminary (PTS) and Career and Community Studies (CCS) students with I/DD from The College of New Jersey (TCNJ) in Spring 2020, we illumina...

Ausführliche Beschreibung

Gespeichert in:  
Bibliographische Detailangaben
VerfasserInnen: Raffety, Erin (VerfasserIn) ; Carroll, Stuart (VerfasserIn)
Medienart: Elektronisch Aufsatz
Sprache:Englisch
Verfügbarkeit prüfen: HBZ Gateway
Journals Online & Print:
Lade...
Fernleihe:Fernleihe für die Fachinformationsdienste
Veröffentlicht: Taylor & Francis 2021
In: Journal of disability & religion
Jahr: 2021, Band: 25, Heft: 3, Seiten: 312-328
weitere Schlagwörter:B Social Inclusion
B Disability
B Practical Theology
B Intellectual disability
B Inclusive Education
Online Zugang: Volltext (lizenzpflichtig)