The Role of Buddhist Studies in Fostering Metadisciplinary Conversations and Improving Pedagogical Collaborations

Buddhist studies has been at the center of a number of pedagogical experiments that have emerged on my campus over the last five years in response to Penn State University’s general education reform introducing an integrative studies requirement. The first half of this paper introduces two of these...

Ausführliche Beschreibung

Gespeichert in:  
Bibliographische Detailangaben
1. VerfasserIn: Salguero, C. Pierce (VerfasserIn)
Medienart: Elektronisch Aufsatz
Sprache:Englisch
Verfügbarkeit prüfen: HBZ Gateway
Journals Online & Print:
Lade...
Fernleihe:Fernleihe für die Fachinformationsdienste
Veröffentlicht: MDPI [2021]
In: Religions
Jahr: 2021, Band: 12, Heft: 1
weitere Schlagwörter:B General Education
B Art
B Buddhist Studies
B Collaboration
B metadisciplinarity
B Interdisciplinarity
B Multidisciplinarity
B integrative studies
B Interdisciplinary
B metadisciplinary
B Multidisciplinary
Online Zugang: Volltext (doi)
Volltext (kostenfrei)