Mapping Instructional Barriers during COVID-19 Outbreak: Islamic Education Context

Coronavirus disease 2019 (COVID-19) is currently the most potent threat to educational systems, a crisis that may become disastrous. For the current study, a qualitative design within a case study tradition was implemented to investigate instructional barriers during COVID-19 faced by Indonesian tea...

Ausführliche Beschreibung

Gespeichert in:  
Bibliographische Detailangaben
VerfasserInnen: Habibi, Akhmad (VerfasserIn) ; Fathurrijal, Fathurrijal (VerfasserIn) ; Karomi, Karomi (VerfasserIn) ; Mukminin, Amirul (VerfasserIn) ; Nazry, Nor Nazrina Mohamad (VerfasserIn) ; Parhanuddin, Lalu (VerfasserIn) ; Razak, Rafiza Abdul (VerfasserIn) ; Taridi, Muhamad (VerfasserIn) ; Yaqin, Lalu Nurul (VerfasserIn)
Medienart: Elektronisch Aufsatz
Sprache:Englisch
Verfügbarkeit prüfen: HBZ Gateway
Journals Online & Print:
Lade...
Fernleihe:Fernleihe für die Fachinformationsdienste
Veröffentlicht: MDPI [2021]
In: Religions
Jahr: 2021, Band: 12, Heft: 1
weitere Schlagwörter:B Pesantren
B Covid-19
B Islamic Education
B Barriers
Online Zugang: Volltext (doi)
Volltext (kostenfrei)