Globalizing Asian religions: management and marketing

17. Modern New Religions' Responses to Globalization in a Post-Modern WorldNobutaka Inoue; Index; List of Figures and Tables; Figures; Figure 3.1 Resources of initial stage of denominational formation of the Unification Church; Figure 3.2 The five competitive factors in religious markets in Jap...

Ausführliche Beschreibung

Gespeichert in:  
Bibliographische Detailangaben
Beteiligte: Nakamaki, Hirochika 1947- (HerausgeberIn) ; Matsunaga, Louella 1959- (HerausgeberIn) ; Ramsay, Tamasin (HerausgeberIn) ; Smith, Wendy (HerausgeberIn)
Medienart: Elektronisch Buch
Sprache:Englisch
Subito Bestelldienst: Jetzt bestellen.
Verfügbarkeit prüfen: HBZ Gateway
Fernleihe:Fernleihe für die Fachinformationsdienste
Veröffentlicht: Amsterdam, Netherlands Amsterdam University Press [2019]
In:Jahr: 2019
Schriftenreihe/Zeitschrift:Global Asia
weitere Schlagwörter:B Asia Religion
B Cults (Asia)
B Asia
B Religion
B Electronic books
B Cults (Asia) Marketing
B RELIGION ; Comparative Religion
B RELIGION ; Essays
B RELIGION ; Reference
B Cults
Online Zugang: Volltext (lizenzpflichtig)
Parallele Ausgabe:Erscheint auch als: Globalizing Asian religions : management and marketing. - Amsterdam : Amsterdam University Press, c2019. - 381 pages. - 9789462981447
Search Result 1
Search Result 3