Straw for the bricks at last? Theological reflection under the Common Awards
One dominant narrativein practical theology and in ministry training is that there is a gap between the high esteem in which theological educators hold theological reflection, and students’ reception of the activity. The resulting discourse amongst theological educators yields a rich catalogue of th...
1. VerfasserIn: | |
---|---|
Medienart: | Elektronisch Aufsatz |
Sprache: | Englisch |
Verfügbarkeit prüfen: | HBZ Gateway |
Journals Online & Print: | |
Fernleihe: | Fernleihe für die Fachinformationsdienste |
Veröffentlicht: |
Routledge, Taylor and Francis Group
[2020]
|
In: |
Practical theology
Jahr: 2020, Band: 13, Heft: 4, Seiten: 413-426 |
RelBib Classification: | FA Theologie FB Theologiestudium KBF Britische Inseln ZF Pädagogik |
weitere Schlagwörter: | B
Theological Education
B Theological Reflection B Ministry Training B Summative Assessment B Common Awards |
Online Zugang: |
Volltext (Resolving-System) |