Polish Nationwide Catholic Opinion-Forming Weeklies on Social Media—From Theoretical Introduction to Empirical Approach

This paper is the first part of a cycle comprising five texts on the marketing use of social media by nationwide opinion-forming Catholic weeklies in Poland. Considering the state of the research so far, it is not completely clear how to classify Catholic media profiles on social networking sites. O...

Ausführliche Beschreibung

Gespeichert in:  
Bibliographische Detailangaben
VerfasserInnen: Adamski, Andrzej (VerfasserIn) ; Jupowicz-Ginalska, Anna (VerfasserIn) ; Leonowicz-Bukała, Iwona (VerfasserIn)
Medienart: Elektronisch Aufsatz
Sprache:Englisch
Verfügbarkeit prüfen: HBZ Gateway
Journals Online & Print:
Lade...
Fernleihe:Fernleihe für die Fachinformationsdienste
Veröffentlicht: MDPI [2020]
In: Religions
Jahr: 2020, Band: 11, Heft: 3
weitere Schlagwörter:B Polish media
B Mediatization
B Social Media
B catholic media
B Evangelisation
B media marketing
Online Zugang: Vermutlich kostenfreier Zugang
Volltext (Verlag)
Volltext (doi)