Diversifying Diversity in Religious Education: A Rejoinder to Cragg-Kim and Hosffman Ospino
In this article, I comment on responses to my Presidential Address offered by HyeRan Kim-Cragg and Hosffman Ospino. While I take on board their call to diversify the references on defending pedagogies of difference and hope, I caution against judging arguments on the grounds of the origins of their...
1. VerfasserIn: | |
---|---|
Medienart: | Elektronisch Aufsatz |
Sprache: | Englisch |
Verfügbarkeit prüfen: | HBZ Gateway |
Journals Online & Print: | |
Fernleihe: | Fernleihe für die Fachinformationsdienste |
Veröffentlicht: |
Routledge, Taylor & Francis Group
[2020]
|
In: |
Religious education
Jahr: 2020, Band: 115, Heft: 3, Seiten: 221-225 |
normierte Schlagwort(-folgen): | B
Religiöser Pluralismus
/ Interreligiöser Dialog
/ Religionspädagogik
|
RelBib Classification: | AH Religionspädagogik AX Interreligiöse Beziehungen |
weitere Schlagwörter: | B
Pedagogy
B Diversity B Difference B Hope |
Online Zugang: |
Volltext (Resolving-System) |