Diversifying Diversity in Religious Education: A Rejoinder to Cragg-Kim and Hosffman Ospino

In this article, I comment on responses to my Presidential Address offered by HyeRan Kim-Cragg and Hosffman Ospino. While I take on board their call to diversify the references on defending pedagogies of difference and hope, I caution against judging arguments on the grounds of the origins of their...

Ausführliche Beschreibung

Gespeichert in:  
Bibliographische Detailangaben
1. VerfasserIn: Alexander, Hanan Alan (VerfasserIn)
Medienart: Elektronisch Aufsatz
Sprache:Englisch
Verfügbarkeit prüfen: HBZ Gateway
Journals Online & Print:
Lade...
Fernleihe:Fernleihe für die Fachinformationsdienste
Veröffentlicht: Routledge, Taylor & Francis Group [2020]
In: Religious education
Jahr: 2020, Band: 115, Heft: 3, Seiten: 221-225
normierte Schlagwort(-folgen):B Religiöser Pluralismus / Interreligiöser Dialog / Religionspädagogik
RelBib Classification:AH Religionspädagogik
AX Interreligiöse Beziehungen
weitere Schlagwörter:B Pedagogy
B Diversity
B Difference
B Hope
Online Zugang: Volltext (Resolving-System)