Religion in the age of digitalization: from new media to spiritual machines

"This book examines the current use of digital media in religious engagement and how new media can influence and alter faith and spirituality. As technologies are introduced and improved, they continue to raise pressing questions about the impact, both positive and negative, that they have on t...

Ausführliche Beschreibung

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Bibliographische Detailangaben
Beteiligte: Isetti, Giulia (HerausgeberIn) ; Innerhofer, Elisa (HerausgeberIn) ; Pechlaner, Harald 1965- (HerausgeberIn) ; De Rachewiltz, Michael (HerausgeberIn)
Medienart: Druck Buch
Sprache:Englisch
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Veröffentlicht: Abingdon, Oxon New York, NY Routledge Taylor & Francis Group 2021
In:Jahr: 2021
Bände / Aufsätze:Bände / Aufsätze anzeigen.
Schriftenreihe/Zeitschrift:Media, religion and culture
normierte Schlagwort(-folgen):B Digitalisierung / Religion
weitere Schlagwörter:B Aufsatzsammlung
B Mass media in religion
B Mass Media Religious aspects
B Digital Media
B Humanism, Religious
B Technology Religious aspects