The Role of Tourists' Feedback in the Enhancement of Religious Tourism Destinations

Over the last few decades, tourism has faced several challenges and opportunities mostly related to the tremendous rise of online social networks and tourist platforms (e.g. Facebook, Twitter, TripAdvisor, etc.). The revolution brought about by Web 2.0 (or Travel 2.0) has radically changed the behav...

Ausführliche Beschreibung

Gespeichert in:  
Bibliographische Detailangaben
VerfasserInnen: Cerutti, Stefania (VerfasserIn) ; Piva, Elisa (VerfasserIn)
Medienart: Elektronisch Aufsatz
Sprache:Englisch
Verfügbarkeit prüfen: HBZ Gateway
Journals Online & Print:
Lade...
Fernleihe:Fernleihe für die Fachinformationsdienste
Veröffentlicht: Dublin Institute of Technology [2016]
In: The international journal of religious tourism and pilgrimage
Jahr: 2016, Band: 4, Heft: 3, Seiten: 6-16
normierte Schlagwort(-folgen):B Spiritueller Tourismus / Social Media / Urlauber / Pilger / Rückmeldung / Tourismusmarketing
RelBib Classification:AD Religionssoziologie; Religionspolitik
ZA Sozialwissenschaften
ZG Medienwissenschaft; Digitalität; Kommunikationswissenschaft
weitere Schlagwörter:B online travel reviews
B religious destinations
B destination management
Online Zugang: Volltext (doi)
Volltext (kostenfrei)