Changing students' and teachers' concepts and constructs of knowledge in RE in Greece
Based on a qualitative research (2012-15) this paper is concerned with the identification of concepts and constructs of knowledge in RE. It is based on participative enquiry and educational action-research methodology. Over a three-year period, the researcher, teachers and the students of a High Sch...
1. VerfasserIn: | |
---|---|
Medienart: | Elektronisch Aufsatz |
Sprache: | Englisch |
Verfügbarkeit prüfen: | HBZ Gateway |
Journals Online & Print: | |
Fernleihe: | Fernleihe für die Fachinformationsdienste |
Veröffentlicht: |
[publisher not identified]
[2020]
|
In: |
British Journal of religious education
Jahr: 2020, Band: 42, Heft: 2, Seiten: 152-166 |
normierte Schlagwort(-folgen): | B
Griechenland
/ Schüler
/ Lehrer
/ Religion
/ Wissen
/ Religionsunterricht
|
RelBib Classification: | AD Religionssoziologie; Religionspolitik AH Religionspädagogik KBK Osteuropa |
weitere Schlagwörter: | B
Pedagogy
B secondary education B conceptual understanding B Knowledge |
Online Zugang: |
Volltext (Resolving-System) |