Modes of Handling Contingency and Educational Goals and Aims

This article reports the results of an empirical study into the relationship between school leaders' experiences of contingency, and how they formulate goals and aims for the future of the children at their schools.

Gespeichert in:  
Bibliographische Detailangaben
VerfasserInnen: Copier, J. (VerfasserIn) ; Hermans, C. A. M. 1955- (VerfasserIn) ; Zee, T. S. M. van der (VerfasserIn)
Medienart: Elektronisch Aufsatz
Sprache:Englisch
Verfügbarkeit prüfen: HBZ Gateway
Journals Online & Print:
Lade...
Fernleihe:Fernleihe für die Fachinformationsdienste
Veröffentlicht: Brill [2019]
In: Journal of empirical theology
Jahr: 2019, Band: 32, Heft: 2, Seiten: 188-210
normierte Schlagwort(-folgen):B Schulleiter / Kontingenz / Erziehungsziel
RelBib Classification:ZD Psychologie
ZF Pädagogik
weitere Schlagwörter:B contingency receiving
B Ethical Orientation
B educational aims
B Educational goals
B transcendental openness
B school leadership
Online Zugang: Vermutlich kostenfreier Zugang
Volltext (Resolving-System)
Volltext (doi)