APA (7th ed.) Citation

Bräunlein, P. J., Bitterli, U., Sale, K., Madariaga, S. d., Wiesenthal, S., & Taviani, P. E. (1992). Christoph Columbus und die Folgen – für den Büchermarkt.. Kea, 4, 167-171. doi:10.15496/publikation-47316

Chicago Style (17th ed.) Citation

Bräunlein, Peter J., Urs Bitterli, Kirkpatrick Sale, Salvador de Madariaga, Simon Wiesenthal, and Paolo Emilio Taviani. "Christoph Columbus Und Die Folgen – Für Den Büchermarkt.." Kea 4 (1992): 167-171, https://doi.org/10.15496/publikation-47316.

MLA (8th ed.) Citation

Bräunlein, Peter J., et al. "Christoph Columbus Und Die Folgen – Für Den Büchermarkt.." Kea, vol. 4, 1992, pp. 167-171, https://doi.org/10.15496/publikation-47316.

Warning: These citations may not always be 100% accurate.